That's right

Ledsen för att jag är stört dålig på att uppdatera här. Just nu är det lite för mycket att göra med pluggandet och Wermlandus för att jag ska ha tid med så mycket annat, jag är glad när jag hinner sova mer än 5 timmar på en natt. Inatt är det kulturnatt i Uppis, och jag sitter på redaktionen. I short och t-shirt, för det var varmt mitt på dagen när jag gick hemifrån. Jag kommer frysa ihjäl på promenaden hem. Tur att det inte är så långt! Martina hade inflyttnigsfika idag i sin korridor, det var jättetrevligt att se hur hon har det och träffa henne, kusin Camilla och hennes son Samuel i någon timme. Dom är jättemysiga! Sen redaktionen i en massa timmar. Men det börjar ta sig nu, nästan färdigt!

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0