You look like a fool to me

Igår blev trots den lite skakiga starten en riktigt bra valborgsmässoafton! Hängde med en massa skönt folk, sprang på några gamla trevliga vänner osv. Idag började med en 3-timmars fika i stan med Ellie och några av hennes gamla kompisar. Gott och trevligt värre! Sen har jag suttit och jobbat en del med jobbsökande, och mina planer för sommaren börjar så sakteliga väaxa fram. Det känns bra måste jag säga. Sen om allt klickar och går som jag vill eller inte, det får vi väl se. Hoppas kan man ju göra iallafall. Imorron är det dags för skola igen, och jag känner mig inte det minsta pepp. Borde nog gå och lägga mig snart så att jag är pigg och glad imorron.

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Klart det blir som du vill! heja heja. keeping all my fingers crossed;)

2011-05-02 @ 11:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0