You can tell that I was faking

Har haft en allmänt bra dag idag. Plugg hela förmiddagen vilket resulterade i att labrapporten är färdig och inlämnad. Det käns skönt. Sen fallavslut /-start. Vi var kanske inte på topp, men helt okej. Sen mer häng med klassen och lite fix. Hem till Emma och Anna, vi gick opch köpte sushi och satte oss vid ån och åt och myste. Jorgubbar till efterrätt, underbart! =) En promenad efter det med en massa prat. En del om otrohet av naturliga orsaker. Dom är så underbara dom mina små blondiner. Vi ska ut en kväll tillsammans nästa vecka, första gången sen vi alla flyttade hit. Kommer bli awesome! Nu är jag lite trött och ledsen igen. Det är alltid värst på kvällarna. Jag vet inte varför. Jag har svårt att släppa det här, för jag vet att det hade kunnat bli så jävla bra. Jag försöker intala mig själv att det kommer komma en ny chans, att jag kommer hitta det här igen. Men just nu har jag väldigt svårt att tro det.

In my world of black and white
Were you the only one in colour
Now you're fading like a washed-out t-shirt
And I'm finding my way back to sanity


♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: nikkan

jag älskar dig älskade syster!

och killar kan verkligen va dumma i huvudet.. <3

2011-05-13 @ 14:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0