So who am I now?

Idag har kanske inte varit den bästa dagen i mitt liv. Var i skolan astidigt, pluggade en stund innan labben. Sen lunch och plugg någon timme till. Det var sen det gick utför. Har vart irriterad på min hyresvärd hela helgen, kortläsarna i mitt hus har haft damp sen i torsdags och jag kommer inte in i min egen korridor. Det suger. Så jag har fått knacka på dörren och hoppas att någon är hemma och öppnar. Ringde dem idag, och de sa att jag var tvungen att komma förbi och kolla upp korten. När jag väl kom dit hade dom fattat att probelemet gällde halva huset, och inte bara mig, så dom ringde sina tekniker och lovade att det skulle bli fixat idag. Jag hoppas att det är det, har inte kollat. Var för trött och irriterad för att plugga, så jag lagade mat och fixade det sista i köket, förra veckan var ju min köksvecka. Tränade lite, åt middag och fick nästan tillbaka lite plugglust. Jag känner mig fortfarande trött och negativ, så jag ska sova nu. Godnatt.

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0