Even though I don't know the true meaning of love

Det är VM-final i hockey, Sverige spelar och till och med jag lyssnar och bryr mig. Det var lite oväntat va? :p Haha, det blev en del pluggande idag, men även en del Ally McBeal. Det är nice. En springtur, det är awesome! Jag älskar att springa, förstår inte hur jag överlevt utan det förrut. Dagens pepp var nog Paramore- Brand New Eyes. Like-i-like. I övrigt vill jag nog säga grattis till Herr Erik Saade som placerade sig bra igår (vilket jag hela tiden sa att han skulle) och kommentera att Azerbadjans bidrag är något segt, men sätter sig på hjärnan värre än Karlssons klister. Jag förstår att dom vann. Jag ska ladda inför en smått överuppbokad vecka med att sova ordentligt inatt tänkte jag, godnatt!

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0