Take me over, take me out

Det är så fantastiskt underbart skönt att inte behöva plugga 12 timmar om dagen längre! Ni fattar inte! Igår hade vi inget schemalagt Och plugga en massa inför dagens fallavslut. Kolla på Pretty little liars. Helt klart en av mina favoritserier just nu! Sen till vårdcentralen i några timmar, vidare ner på stan och kollade på ett rum till kära storasyster. Hon ska ju äntligen flytta hit om typ 2 veckor! :D Efter det bjöd Sanna på semlor hemma i sin salong, jag försöker ju att inte äta så mycket socker då jag mår dåligt av det, så jag drack te. Jättetrevligt, jag har inte träffat så många andra av Sannas vänner tidigare. Hem, middag, skrev CV och personligt brev, sökte lite jobb (ska fortsätta i eftermiddag), och sen hade jag dessutom tid att kolla på min andra favoritserie; greek. Jag tror att det kan ha varit sista avslutet. Någonsin. Jag vet inte, jag har inte läst något om det, jag bara fick den känslan när jag såg avsnittet. Och grät en massa, det gjorde jag.

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0