Stay forever

Hej igen världen! MCR var fantastiska, det var länge sen jag grät på offentlig plats. Men the Black Parade och Cancer, hur ska man kunna låta bli?! De var fantastiska, och jättetrevligt sällskap dessutom. I lördags blev det en stunds shopping, innan vi mötte upp lillasyster på centralstationen. Hann träffa henne säkert en halvtimme innan jag hoppade på tåget tillbaka till U. Stressade hem, bytte om och fixade mig iordning och sprang vidare till mitt älskade Värmlands för Ämbetsmannamiddagen. Det var underbart bra, massa trevligt folk och 04-släpp på ög's, vidare till efterfest på phyllebo. Kom väl hem någon gång vid 6 på morgonen. Trött? Oh ja! Men vaknade några timmar senare, började snickra på artikeln till Wermlandus, till Värmlands och gjorde en intervju, sen hem och skrev lite till. Tänk vad duktig jag är, nu ska jag plugga hela dagen för jag ligger efter!

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0