Now you can immagine

Tillbaka i Uppsala igen. Jag har haft en underbar helg hemma i leksand, tack alla inblandade. Fantastiska föräldrar, älskade lillasyster, Underbara Johanna och gulliga Eva. Tack för att ni är er sjävla, för att ni är ärliga och drar ner mig på jorden igen när jag är på väg bort. Ni bertyder! Trots att jag sov halva vägen ner på tåget så är ajg så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna, ska strax lägga mig i min egen, underbara, stora och mjuka säng och sova. Har saknat den sjukt mycket i helgen. Imorron blir det synsam och synundersökning, känns bra att få det gjort iallafall, även om det är dyrt med glasögon. Men snyggt ;)

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Låter alldeles fantastiskt bra det!! Jag vill också att du ska stanna här på jorden älskling! <3

2011-03-07 @ 14:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0