Let the rain wash away all the pain of yesterday

Jag har sällan mått så illa som jag gjorde i lördags morse. Annika lyckades på något sätt mitt i pubrundan övertala mig att ta en stor istället för en liten. Vilket kanske inte var en så bra idé som det verkade vara just då. Lyckades iallafall ta mig upp ur sängen till Johanna för fördrink innan Bönmiddagen på Värmlands, Sen till Värmlands och.  en massa lekar och sen del öl. Sjukt kul, mer tänker jag nog inte säga. Det som händer på Bönmiddag stannar på Bönmidddag. Söndag innebar stipendienämndsmöte, det var mysigt. Massa godis, mat och trevligt folk. Igår var det skola med 8 timmars föreläsningar, sen redaktionsmöte på Värmlands. Nu är jag uppe pch tvättar, borde vara trött som få för jag kan inte sova på nätterna. Men vad gör väl det? Jag är pigg och lycklig. Av någon oförklarlig anledning. Eller egentligen inte oförklarlig alls ;)

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0