I just cannot say it straight to your face

Dagens citat: "Att luxera axeln gör självklart ont, men alla visar inte smärtan lika mycket. En gång hade jag samtidigt två patienter med axeln ur led, en elit-hockey kille som skrek och hade sig, och en häst-tjej på 15 år som inte visade med en min att hon hade ont." Jag tyckte bara att det var skönt att höra från en riktigt ortoped vilka som egentligen är tuffast. Fett skn kille förresten, han lät inte ens upprörd över att vi tänkte dissa föreläsningen på fredag för att gå på stocken på torsdag. Eller ja, egentligen dissar jag ju föreläsningen för att åka till mormor och hämta nyckeln så att jag och martina har någonstans att bo efter konserten på fredag. It's gonna be an awesome weekend, fullproppad med roliga saker att göra. Jag vet inte om jag kommer hinna sova så mycket, så jag ska nog sova nu. Eller nått.

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0