I gotta find a way to be next to you

Lalallalalalala, nu har jag inte skrivit på att tag igen. Förlåt att jag är så dålig på att uppdatera just nu. Igår var en bra dag, förutom starten. Jag halkade på gruset när jag gick till skolan och landade på hakan. Den är lite sönderskrapad och mina solglasögon pajade. Sen var det skola i en hel massa timmar, sen hem till storasyster som redan hade landat i stan och tagit sig in på mitt rum ;) Färgade hennes hår medan vi väntade på tjejerna som kom någon timme senare, satt här och drack rödvin och åt ost och kex hela kvällen. Mår inte på topp nu, men det är okej. Det är pubrunda ikäll, kommer gå awesome! Och lunch på värmlands vid 12, alla är välkomna att joina oss ;)

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0