He told you it was funny

Underbara dag! Solen sken imorse, jag hoppade upp ur sängen, kollade senaste Glee till frukosten (fantastiskt avsnitt, jag grät floder!), pluggade några timmar, tränade, duschade, lunchade, gick till skolan, föreläsning i några timmar och sen stan. Nu är glasögonen beställda, dom går på typ 3 tusen. Lite mycket för en stackars fattig student som jag, men de är stört snygga iallafall. På ett väldigt nördigt sätt. Men I love them, färdiga om en vecka. Ni kanske får se en bild då. Om ni har tur. Nu sitter jag hemma hos Ellie och väntar på att förfesten ska börja, vi ska handla och laga mat, peppa och sen drar vi till Stocken. It's gonna be awesome! Sen drar jag till Stockholm direkt imorgon bitti, hem till mormor, hämtar nyckeln och fixar iordning, tillbaka till stan och konsert med Martina och Linn. Den här helgen kommer bli så sjukt bra. Och dyr. Men det är det värt, man ska njuta av livet. Speciellt som världen ju änså kommer gå under snart. Eller nått.
♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: nikkan

Vilken tur att glasögonen passade :D



tycker du ska ta och lyssna på denna fina låt föresten,

http://www.youtube.com/watch?v=nQY4dIxY1H4&feature=player_embedded#at=168

Puss <3

2011-03-17 @ 18:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0