Du är bäst nu, men du var bättre förr

Ifall någon har missat det så blåsr det STORM ute. Jag har knappt sovit i natt, ni vet hur lättstörd jag är och det känns inte helt lockande att ge sig ut och gå till skolan... Middagen med tjejerna på Snerikes igår var jättemys, Katja blev så glad för sina födelsedagspresenter. Mina bågar har inte kommit in till synsam än, så jag vet inte om de passar mig i svart. Men Lisa kollade på dom i rött och höll med mig om att de är sjukt snygga iallafall. Ska springa iväg nu, dom har flyttat oss till en annan del av universitetet idag så det är extra långt att gå i skitvädret. Sen är det redaktionsmöte ikväll...

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Men faaan jag behöver ju prata med dig. prutt.

Du med på rubriken, ska jag anta att det är en låt?!:p

2011-03-10 @ 11:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0