Det var en helt vanlig gurka!

Jag råkade visst bränna mig i solen igår. Jag låg på bryggan i bikini och pressade en precis lagom lång stund. Men sen kom Katja och vi drack Kaffe i någon timme till, det var det som fick bägaren att rinna över. Smärta! Sen var det finmiddag med stipendie-nämnden. Dom bjöd på restaurang, fint värre! Sen tillbaka till nationen för lite efterdrinkar, och sen så drog ett litet gäng av oss till bryggan en stund. Jag mår inte så bra idag, jag har ont precis överallt. Idag har jag gjort lite Wermlandus-jobb. Och fått erbbjudande om att flytta. Det ska jag nog göra. Tror jag. Eller? Måste diskutera lite med lite folk först =)

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0