Break my heart and give it back in a million pieces

Välkommen tillbaka till världen Vendela. Haha, senaste veckan i mitt liv har varit helt störd, jag har knappt sovit över huvudtaget. I början för att det var så mycket plugg, i slutet för att det varit så mycket festande. Men tentan kändes okej iallafall, så jag hoppas på att jag klarade den. Håll alla tummar ni har, så kommer jag älska er sen. Jag och Lisa har haft ett litet jobb-möte nu på morgonen och planerat Sommaren i Ljusbodarna. Det känns bra nu måste jag säga! Nu ska jag in till stan och shoppa en snabbis innan jag börjar fixa mig iordning till sångboksfesten och postklin.

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Ha så roligt ikväll älskling!!

2011-06-03 @ 15:52:39
URL: http://justletgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0