We couldn't work out 'cause I blew it

Idag har jag haft ont i huvudet hela dagen. Så går det när man vänjer kroppen vid kaffe och sen inte dricker nått. Jaja, det har varit en jättebra dag ändå, var och shoppade med Emma på Kupolen på förmiddagen, blev ett par shorts, ett par chinos, en t-shirt, ny mascara och en bodysplash. Känner mig nöjd måste jag säga, även om det blev lite dyrare än jag egentligen hade råd med. Nu på kvällen har jag sett de sista avsnitten av greek, sett om alla den här sommaren. Underbart! Och lyssnat på reprisen av Musikguiden i p3 session, den med The Concept som vi upplevde live. Återupplevande av en av årets bästa kvällar, vilka minnen! Saknar Uppsala och alla vännerna ganska mycket just nu. Imorron blir det jobb, 4 dagar i streck, sen blir det Uppsala tre första dagarna nästa vecka.

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0