I think we're superstars

Äntligen har jag en hel ledig dag! Jag har jobbat 16 dagar i rad nu, men idag och imorron är jag ledig och har helg som en normal människa. Det känns alldeles underbart måste jag säga ;) Det är tur att jag har två olika jobb och inte jobbar heltid på något av dom, annars hade jag blivit ännu mer uttråkad och trött. Nu är jag tillbaka i Uppis, trivs ganska bra med det måste jag säga. Jag har saknat den här staden! Snart ska jag ut på promenad med Anna, sen ska jag försöka se till att måla min byrå, baka en Bailey´s tårta (den på Martinas födelsedagsfest gjorde ju sån succé) och sen drar jag till A1 och A2's sommarfest! Gonna be awesome! Såg föresten " The curious case of Benjamine Button" igårkväll, den är helt klart sevärd. Jättefin och mysig.

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0