When I know that inside you don't give a damn

Dagarna just nu går mest ut på att plugga. Dock kan jag inte påstå att vi är så himla tidseffektiva där vi sitter i skolan, vi pratar liite för mycket. Men hur tänker dom egentligen när dom lägger en tenta direkt efter ett nästan 3 veckor långt lov?! Det är klart att vi har ton av saker att prata om! Imorron kväll bjuder Emmsi mig på middag i nya lägenheten, kommer bli awesome! Och innan dess såklart en massa timmars plugg på BMC. Och en massa musik-lyssnande, det är nästan det bästa med tentaperioderna. Att man kan lyssna på musik typ dygnet runt. Men det allra bästa är ändå alla skratt med tjejerna när man inser att man har missuppfattat nått, eller bara missat nått, som alla andra har förstått för länge sen. På fredag blir det Postklin på ÖG's, jag och Ellie var och köpte släppbiljetter idag.

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Well, does indeed sound lovely.

Ah jag tänkte att rummet känns lite bättre:p Men härligt att allt känns kalas, och tentan går säkert som den ska:) <3

2011-01-11 @ 13:21:36
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0