What's there to wake up to?

Sista dagen innan tentan. Är det någon som tror att jag har pluggat idag eller? Eh, ni har nog ganska rätt. Dock har jag inte varit helt effektiv, jag har lite svårt att koncentrera mig just nu. Det är lite för mycket annat som snurrar i mitt huvud just nu. Det var ännu värre igår, då gav jag upp rätt tidigt och gick hem och tränade istället. Chillade lite, duschade länge, peelade kroppen, epilerade benen (satan vad ont det gjorde!) och kollade på tv. Man känner sig aldrig så fräsch som man gör precis efer en peeling med efterföljande epilering. Jag har ingen aning om ifall jag klarar tentorna imorron, men just nu orkar jag inte ens bry mig. Jag är så äckligt trött på att plugga för tillfället. Jag funderar på att ta uppehåll ett tag. Kanske nästa termin? Jag vet inte vi får se. Annika och Lisa drar nog till Australien då, vore fett nice att hänga med och vara där i ett halvår. Men jag vet inte, jag vill ju bli färdig emd plugget också någongång... Tål att funderas på!

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

ÅKA TILL AUSTRALIEN! Får jag följa med dåååå? <3

2011-01-14 @ 14:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0