Then we could outsmart time

Idag var vi nere i dissektionssalarna och kylrummet för första gången. Lite smått scary, men rätt okej. Vi har fått schema för de närmasta dagarnas dissektioner också. Och jag blir bara mer och mer nervös... Imorron smäller det. Och hur mycket jag än pluggar och förbereder mig så verkar ingenting fassna i min hjärna. Herregud, det hrä kommer aldrig gå. Dessutom måste jag komma på en utklädnad till både fredag och lördag. Snälla, hjälp mig?! Jag har egentligen inte ens tid att blogga, jag borde plugga. Jag hatar den här kursen. Våra ammanuenser sa idag; "ni kan lika gärna ställa in allt ni har planerat in på kvällarna de närmsta veckorna, ni kommer behöva plugga". Kändes ju underbart att höra! Och förlåt att jag winar så mycket just nu, det är verkligen inte likt mig. Men så kan det vara ibland.

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0