Seems like just yesterday

Vart i skolan från 8 till 5 idag, föreläsningar och sånt hela dagen. Fick benlådorna som dom kallas; 4 väskor med alla kroppens ben i. Känns ju kul att vi ska lära oss hela människans anatomi på 6 veckor? Nej, inte så jätteroligt. Men det ska nog gå hoppas jag. Känner mig faktiskt ganska pepp ändå, bättre än förra kursen. Imorgon har vi temadag döden, så det blir skola hela dagen då med. Precis som det kommer vara typ alla dagar de närmsta 6 veckorna. Jaja, det är väl bara att säga hejdå till sitt sociala liv då?! Tur att vi har gammelfaddersittningen att se fram emot på fredag iallafall, även om det också tar en massa jobb att planera. Men det blir kul att träffa de nya små nollorna ^^, Tror att det börjar bli dags att sova, så man orkar upp imorronbitti. Great.

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

hahah shit pommes alltså! inte dåligt med så mycket plugg, men ben låter ju. eh ja. hur många ben finns det i kroppen? (har för mig att jag lärde mig det nåågon gång) lycka till i skolan!;)

puss

2011-01-18 @ 15:22:35
URL: http://justletgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0