One machine to hold me back for now

Just nu är det inte så jättekul i skolan. Eller jag menar, det vi gör är intressant och så, men det är lite för mycket när man till och med är schemalagd vissa lördagar/söndagar 10:00-20:00. Usch och fy, jag gillar inte den här kursen! Idag var vi på bårhuset och fick se ett lik. Det var lite obehagligt och skrämmande. Imorgon är det skola 8:00-17:00, sen kanske kladdkakebakning på MedC. Hoppas på att det är obokat bara. Gammelfaddersittning på fredag, kommer bli awesome! Och jag är uppe i 2,5 veckor helt nykter, havein the time of my life. Trots att det är nollningstider. Jaja, tillbaka till anatomiboken en stund, sen sängen. Hoppas era liv är lite roligare än mitt är just nu ;)

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Shiit du har sett ett riktigt lik.. Var det första gången nu? haha jävlar vad mycket plugg ni har, alldeles tokigt ju! det hjälper ju inte att jag flyttar till uppis om du bara ska plugga ihjäl dig;D haha pusss sötnos

2011-01-19 @ 14:45:29
URL: http://mistermartina.blogg.se/
Postat av: Martina

Ja just det ja. det hade jag alldeles glömt bort.

haha bara 6 veckor. ja men dååså! kämpa kämpa!;) <3

2011-01-19 @ 21:40:21
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0