It's all right, I'm keeping busy

Haha, jag gick hemifrån kvart över 7 imorse, kom just hem igen. Det var några timmar det. Jag älskar mitt liv just nu. Eller inte, det är lite för mycket pluggande. Eller jag ska kanske inte klaga, jag gick ju ändå från skolan vid 6 ikväll. Hem till Emma och nya lägenheten hon delar med Anna och Richard, det är superfint! Emma bjöd på middag, salami- och broccolipaj. Underbart gott! Sen tog vi en promenad och jag visade henne lite av stan, hade med Ouzou och allt. Jättetrevligt! Hon börjar äntligen förstå varför jag är kär i den här staden. Sen en sväng förbi en annan vän som jag inte har träffat på alldeles för länge, och vidare hem. Och nu sitter jag här vid datorn igen. Det gå ju bara inte att komma hem och gå och lägga sig utan att starta datorn först. Eller?!

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0