I'm gonna sing it all night long

Hm, som ni kanske har förstått har jag haft fullt upp de senaste dagarna. Fixat allt med maten inför gammelfaddersittningen igårkväll, pluggat typ 10-12 timmar om dagen. Sen ska man ju hinna med att träna, sova och laga lite mat ibland också. Så inte så mycket annat har det blivit. Förutom igårkväll, då var det sittning med klassen och nollorna, fett kul. En sväng till ÖG's efter det, alltid roligt. Mitt lilla saltflak var underbart och glatt och detsamma gäller bruden i 20-talsbaddräkt. Fast hon alltid är kalasfull och lite odräglig ibland. Idag var planen att jag skulle plugga, men så blev det inte nej. Jag har knappt orkat röra mig ur sängen, mest legat och kollat på tv. Sista avsnittet av Medium någonsin, lite smått sorgligt. Den serien har jag ju följt sen första avsnittet för 7 säsonger sen. Och Greek har börjat fjärde säsongen, äntligen! Som jag har längtat, gissa om jag är lycklig?! Nu ska jag gå hem till Ellie snart, tjejmyskväll. Blir nog nice, och förhoppningsvis orkar jag upp och plugga en massa imorron. Förhoppningsvis.

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0