If I could write you a song

Jaha, då verkar det som om det bär av mot Uppsala igen. Jag vet inte riktigt vad jag ska känna. Det är så förvirrande. Det är alltid lika jobbigt att lämna Uppsala och åka hit, och det är alltid lika jobbigt att åka tillbaka härifrån till Uppsala. Plågsamt. Jag har massor med saker och personer jag älskar på båda ställen. Men jag antar att en semester på över 2 veckor räcker, och det är dags att ta sig tillbaka till det verkliga livet nu. Jag har haft ett underbart lov! Idag blir det en massa bilåkande, lite IKEA, lite jysk, och sen en del pyssel i mitt rum. Sen förhoppningsvis lite träning och pluggande. Eller lite depp, och en massa tv-tittande. Vi får se ;)

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0