All I want now

Ibland känns det lite sorgligt att jag inte känner någon som älskar svensk musik så mycket som jag, ingen som är lika intresserad. Jag lever för min musik. Och det känns lite jobbitg när jag inte ens ser p3-guld-galan på den tiden den sänds, för jag har ingen att se den med. OPch man vill inte sitta hemam själv och kolla på tv en lördagskväll. I vilket fall som helst har jag sett galan idag, och jag kan inte säga annat än att det var underbart! De flesta priserna vanns av rätt personer, Kitty är en lysande programmledare, massa roliga, snygga, trevliga prisutdelare och fantastiska uppträdanden av Sveriges musikelit. Jag är i extas. Kolla in det på svt-play om ni vill, jag ska nog se den några gånger till. Lite nördig är jag. Idag har jag pluggat, tränat och kollat på tv. Sjukt skön dag, och ganska produktiv också. Man är sjukt mycket produktivare på helgerna när man inte ägnar båda dagarna åt att vara bakis :p Nu ska jag banka in lite fler underarmsmuskler i huvudet, sen blir det till att sova.

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0