There's a moment to seize


Karl får mig att känna mig som en gammal tant. Som ligger hemma och kollar på tv en fredag-kväll, går och lägger sig tidigt, och går upp tidigt igen på lördag morgon. Hittills har jag pluggat 5 timmar idag. Kul liv jag har. Nu ska jag plugga lite till. Och det är fucking mer än en vecka kvar till duggan! Jag hatar Karl ganska mycket just nu. Eller ja, jag är rätt bitter till killar överhuvudtaget just nu. Dom är bara sjukt opålitliga och sviker en. Och inte kan dom vara ärliga heller. Känns ju inte värt överhuvudtaget. Tur att Nikki sixx räddar min dag idag ändå, genom den fantastiska plattan heroin diaries; Sixx A.M. – The Heroin Diaries. Det är ju en fantastisk historia, någon som vill hyra och se filmen med mig någon dag? Post-Karl that is, ofc.

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Nejmen. Illaa du. prata med mig ngn dag:)

um. whaaat finns det en film med nicki sixx???

<3

2011-02-05 @ 23:00:25
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0