My feet just wanna touch new ground

Nu promenerar jag strax mig själv bort till tentan, jag är nervös. Men jag har ju klarat alla de andra momenten på kursen, tentan borde också gå vägen. Det är ju inte som om jag inte har pluggat. Jag har ju knappt gjort annat de senaste 6 veckorna. Men ikväll tänker jag reclaima livet, Annika har födelsedagsfest, och sen blir det nog utgång efter. It's gonna be awesome! Jag kommer ha så mycket tid nu efter Karl, jag vet inte vad jag ska göra av all tid. Men det ska nog gå att komma på nått. Kolla på film nån gång ibland? Läsa skönlitterära böcker? Det var en evighet sen jag hade tid med sånna trevliga saker...

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0