Hurts like bullets between these walls

Rebecca & Fiona – Bullets
Ni har väl inte glömt den fantastiska hiten Rebecca and Fiona slog igenom med i somras- the luminary ones? Det har iallafall inte jag, då jag tycker att det var en av förra sommarens bästa låtar. Här är nästa låt ut från tjejerna, och den är skön. Men inte riktigt lika bra. För er som ändå älskar tjejerna så kan ni ju kolla in deras eget tv-program på svt-play. Jag har ju ingen riktig tv, så jag vet inte vilka tider det går. Men det är döpt efter tjejerna, så kolla in om ni vill.

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha ja, jag såg deras program, det var rooligt!

Sköönt, snart är den ju över då, underbart bra. Fast jag kan förstå att det är lite läskigt, stor tenta på allt i slutet? eller massa små?Ja du ser, det är för att du är duktig!! <3

2011-02-04 @ 13:37:50
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0