Drop it like it's hot

Har vart mycket produktivare idag än igår måste jag säga. Skolan hela dagen med Ellie, vi har pluggat en massa muskler och skit till duggan på tisdag. Det känns okej, jag känner att jag borde klara den. Vi får se. Det är stört kallt ute igen, jag höll på att frysa ihjäl på vägen hem. Elelr egentligen inte, jag fryser ju inte. Jag bara känner att det är kallt. Och eftersom det här är det roligaste jag har att skriva om dagen så förstår ni hur kul mitt liv är just nu. Sen jag kom hem har jag städat rummet och gjort varm mjölk, nu blir det nog parenthood en stund innan jag sover. Har ju faktiskt en av ytterst få sovmorgnar imorron, den tar vi vara på!

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0