You've got the right to stay on the dancefloor

Jag är stört trött, trots att jag har sovit ordentligt inatt. Idag är sista dagen, deadline klockan 10 (?) imorron. Vi kommer förmodligen sitta hela natten, bästa sättet att ladda för en skolvecka. Eller inte. Jag hade en fantastisk fredagkväll iallafall, min underbart söta lillasyster var här och firade sin 18-årsdag. Preklin is the shit, vi förfestade hemma hos mig, drog till stan, förbi redaktionen och lämnade av lite godis, sen vidare till V-Dala. Massa härliga läkarstudenter, alla mina vänner var redan där lagomt party efter sittningen. Love them! Alla var sjukt fint utklädda. Annika var stört söt som tiger, jag målade henne själv. Lite stolt kanske. Och nu måste jag faktiskt börja jobba, har suttit här i nästan en halvtimme nu utan att orka sätta igång med nått. Lätt hänt när man är ensam ;)

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0