Never thought I'd see you cry

Jag har just genomlevt ett av de mest surrealistiska dagarna i mitt liv. Jag var vaken i typ 30 timmar i sträck. Gissa om man är lite trött efter det? Satt på redaktionen själv i några timmar först, innan de andra kom. Sen blev det helt enkelt så att vi jobbade hela natten, till 8 imorse. När  skolan började. Fick skjuss dit iallafall, det var nice! Sen när skolan var slut gick jag hem och sov. Där vid 13 på dagen eller så. Sjukt trött, sov till 20, middag och tv-serier. Nu ska jag sova igen tänkte jag. Det mest störda är ändå att tiden går så fort när man har varit vaken länge. Allt liksom bara flyter ihop. Jag mindes knappt ens hur man gick när jag skulle hem från skolan. Kanske inte en klockren medvetandegrad 1 och orienterad gånger 3. Men ja, vårhälsningen och Wermlandus är färdiga, och jag är fett stolt. Synd bara att jag ligger en massa efter i skolan, får ta tag i det till veckan.

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0