L.I.F.E.G.O.E.S.O.N.

Gårdagen var en fantastisk dag får jag lov att säga. Skolan var helt okej, trots att jag gick 8-17. Sen till medC med Ellie för puben, kul att det finns så mycket läkarstudenter i den här staden som jag aldrig sett förrut ;) Hann tyvärr bara se det första spexet innan jag drog ner på stan för att möta upp Emma för middag. Det blev Norrlands, lite kycklingsallad (deras är underbar!) och lite bubbel. Bara för att det var trevligt, och vi inte sett på så länge. Måste verkligen planera in en ordentlig fest + utgång med leksands-gänget snart! Sen gick jag hem och somnade tidigt för första gången på veckan- såååå skönt! har säkert sovit i 7 timmar, känner mig faktiskt utvilad och pigg. Eller nått. Nu ska jag till skolan igen, trots att det är veckans mest deprimerande väder, jag gillar inte regn.

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0