It's a bit to hard to explain

Konserten igår var helt underbar! Tove är en sjukt talangfull liten tjej som kan gå hur långt som helst. Jag fick dock inte ställa min fråga till henne, så jag är lite besviken. Men bandet jag egentligen ville dit för att se sen då; The Concept Store! De spelade några låtar, var allmänt helt underbara, bytte namn på scen till The Concept. Jag är lite kär, dom är helt underbara och lite till. Sveriges blivande bästa popband, om saker och ting börjar gå deras väg. Kvällen var helt underbar, tack ni som föjlde med och underbara p3. Vem behöver droger, sex eller killar när det finns musik?

Concept Store – Damn!
Bandet med gammalt namn och gammal sångare, men det är det enda som finns på spotify. Men ni fattar grejen iallafall...

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

bra fråga, musik slår ju allt!!;)

2011-04-28 @ 22:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0