It's 4 am and I'm alone

Det finns folk som ägnar en föreläsningsfri förmiddag åt att plugga och se till att dom hänger med, trots att vi har nollning och fullt upp dygnet runt. Inte jag inte, jag sover länge. Städar lite, tvättar lite, diskar... Vilket i och för sig också är jättebra att hinna göra ibland. Men jag borde plugga. Fast jag är fortfarande sjuk, så jag skyller på det. Och jag har inte skaffat mig någon som helst studielitteratur än. Så lite svårt att plugga är det... Lååååång sovmorgon imorron med, ska man tvätta lite till? Vi får se. Ikväll är det iallafall pubrundan light, kommer bli fett kul. Älskar våra nollor, dom är för underbara!

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0