Inside you're ugly, ugly like me

Livet igår var mycket roligare än jag hade trott att det skulle bli ;) Fast jag ligger lite efter i mitt pluggande just nu, jag orkade inte plugga typ nått igår eftersom jag inte hade sovit så mycket på natten. Sen bakade vi på Värmlands en stund, och efter det Pubrundan 2.0 med nollorna. Som inte är nollor längre, dom är ju T1:or nu. Jaja, det vaer mycket trevligt i vilket fall som helst, dom är jätteschyssta! Det regnar typ konstant nu, det är verkligen höst. Sen när har vi regnperioder i Sverige? Jag har inte sett solen på typ 3 veckor känns det som. Jobbigt! Jag vill ha värme och solsken igen, sommaren- kom tillbaka!

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Åh det låter som att du har kalaskul!:)

Lovely! Är du medveten om att jag vill leka med dig hela fredagen?

Just nu är barnen mest bajs och jag vill helst slå ihjäl dom..

2010-09-22 @ 20:24:13
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0