En högerkrok och riktigt blod

Idag mår jag bra. Haha, eller inte. Men vi kan ju låssas iaf ;) Jag känner mig inte så pigg, men jag hade jättekul igår! =) Jag bakade bröd imorse (läs typ eftermiddag) och lagade massa mat samtidigt. Så nu har jag matlådor så det räcker typ 2 veckor eller nått. Fett nice. Ikväll är det maskerad i Ellies korridor, ska bli fett kul! =) Är inte helt pepp, men det blir nog bättre snart. Ska dit och fixa mig färdigt till katt. Nu sitter jag och lyssnar på lasse lindh, han skriver så bra texter. Så träffande ibland. "Men älskling, du ljuger om du säger att du tvekade innan du slog". No kidding. Jag tappade bort mitt trollspö igår. Om det är någon som ser det vill jag gärna ha tillbaka det. Det är en söt rosa-silvrig fjäril på en stav och en massa hängande sidenband.

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0