'cause today is just more of the same

Förrgår och igår var inga bra dagar. Alla bara pratar om cancer hela tiden, preferably bröstcancer, och jag får panik. Jag vill inte ha cancer, jag vill inte! Fast jag vet att chansen kan vara typ 75 % om jag har otur. Eller 100. Det vet ingen, och jag tycker att det är lite lagom irriterande att forskarna inte vet mer. Det borde jag itne tycka, det är klart att dom inte kan veta allt om allt. Men mitt liv skulle bli så mycket lättare om dom bara visste lite mer om det här. Eller iallafall kunde tala om det dom faktiskt vet. Fuck, nu drar jag till Värmlands snart och fixar herrmiddagen som startar runt 3 idag. Det kommer bli awesome! Fast jag borde plugga lite också, men inte den här veckan. Vi tar det nästa va?

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Viktoringeborg

Uno straise Qatro single sais, thanx

2011-02-10 @ 10:19:05
URL: http://viktoringeborg.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0