What makes you think that you are invincible?

Jag tycker inte att vädret just nu är vidare behagligt. Det blåser sjukt mycket och rkt igenom alla kläder jag äger, sjukt kallt! Dessutom är det mörkt när jag går till skolan, och mörkt när jag går hem igen. Lite jobbigt. Men jag är rätt positiv ändå, det känns rätt bra med pluggandet. Det känns som om tentan kommer gå okej, och jag har en och en halv dag kvar att plugga =) Livet känns okej, och jag fyller år om lite mer än en vecka! Kommer bli awesome! Jag och Ellie och Katja köpte biljetter till preklin idag, kommer bli jättekul. 10 december. Och på lördag åker jag till Stockholm och träffar mamma och Nikkan hela dagen. Helgen kommer bli jättebra helt enkelt =)

♥ /Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0