She's everything I'll never be

Igår bakade jag med sandra, och sen gick jag på pubrunda med sanna och resten av värmlandsgänget. Eller ja, resten av gänget. Det var mest en massa intisar och alla andra dissade... Men jag och sanna hade kul iallafall. Det blir helt enkelt alltid bra när hon och jag festar tillsammans. Gick dock hem tidigt eftersom alla andra drog till eko-parken och hade snöbollskrig... Men ja, det var nog lika bra. Måste ju plugga hela dagen idag ;p Idag och imorron blir det sista rycket, sen tar jag helg på riktigt och åker hem till Dalarna.

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Johanna

SES DÅ! <3

2010-11-11 @ 13:46:41
URL: http://johannavangen.blogg.se/
Postat av: nikkispikkispää

jag längtar :D fast ja nog inte e hemma imorgon ;) <3<3

2010-11-11 @ 21:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0