Shattered dreams

Godmorgon. Idag skulle jag äta mina kokta ägg till frukost, jag lagade dom igår. Medan jag var och handlade mat. I vilket fall som helst så skulle jag knäcka det första, och insåg att det var helt geggigt. Så jag provade ett till, och samma sak hände. Fan, går det att koka dom lite till nu? Jag vill ju inte behöva slänga allihopa... Där har ni min fantastiskt intressanta och inspirerande morgon. Jag ska strax dra till skolan och försöka göra resten av dagen till något mer intressant och inspirerande, repetition av dom första 6 veckorna av kursen? Börjar idag. Dom sista 6 veckorna får repeteras en annan dag.

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag brukade återkoka ägg på jobbet förut, det gick ju utan problem faktiskt. Fast du kanske redan har provat det nu:P

2010-11-18 @ 18:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0