Kärlek?

Jag vet inte ens hur jag ska börja. Det finns inga ord som kan beskriva det jag känner, det finns inte tillräckliga för att förklara. Jag saknar dig så det gör ont, det känns som om hjärtat ska brista. Jag trodde inte att jag skulle överleva utan dig, du var min styrka att fortsätta leva. Du var ljuset i mitt mörker. Jag ville bara säga att jag saknar dig. Men jag klarar mig. Ett år. Ett helt fucking år har flugit förbi. Jag saknar tryggheten och värmen från din kropp. Känslan av att veta att du alltid fanns där. Saknad. Du var så vacker.


Kommentarer
Postat av: Martina

Fina fina Safir! Jag förstår att du saknar honom, han var ju alldeles underbar.

Men du överlever ändå, för du är stark och alldeles underbar du med!

Puss

2010-11-24 @ 16:31:00
Postat av: nikkispikkispää

älskar dig syster! <3

2010-11-24 @ 22:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0