I'm trying to be strong and brave

När man börjar drömma mardrömmar innan man ens somnat ordentligt och sen inte kan sova på resten av natten, är det dags att gå till läkaren och be om sömnpiller då? Det här funkar fan inte, jag kan inte plugga ordentligt om jag inte får sova. Dugga på fredag och jag har inte ens tittat på skiten. Bra Vendela, verkligen bra. Igår var jag på Värmlands och bakade med Sandra en stund, jättetrevligt. Vi gjorde lite kokoskaka, kladdkaka och knäck-godis =) Sjukt goda! Jag har fortfarande en massa mat kvar som jag lagade i fredags morse och det är rätt skönt att veta att man inte behöver ställa sig och laga mat på en stund iaf =) Mamma bjöd med mig till globen precis efter tentan. Jag vill åka, men vet inte om jag kan. Jag vill. Men kan jag? herregud. Ja, jag måste prata med Annie också. Och lite annat folk. Jaja, det löser sig. Som sagt så har jag sjukt mycket att göra just nu, men ingen riktig energi att ta tag i det.

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: nikkispikkispää

snälla åk med!!!<3

2010-11-02 @ 10:21:14
Postat av: Martina

Åh älskade Lasse!

Vad gott med massa bakning det var typ ages sen jag bakade:p

2010-11-02 @ 14:08:46
URL: http://mistermartina.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh tacktack :) Vilken helg är det du kommer hem? Finns risk för att det är nästa helg? Då är jag tyvärr inte hemma :/ pusssis!

2010-11-03 @ 08:08:09
URL: http://johannavangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0