I know this hurts

Hej världen, nu är jag tillbaka i Uppsala. Det känns okej. Jag vet att jag har 1,5 vecka av konstant pluggande framför mig. Vet inte riktigt hur jag ska ställa mig till det. Men det känns bättre än det gjorde innan jag åkte hem och laddade batterierna iallafall =) Hamnade på något sätt på lyckliga huset igårkväll. Det var rätt mycket folk, och rätt okej faktiskt. Dock precis samma människor som det var när jag var ute där senast, i augusti... Säger en del om leksand ;) Idag har jag mest chillat, hängt med underbara syster, lite med mamma, vart på promenad med Emma... Ja, jag har haft en jättebra helg! Själva åkandet tillbaka idag var ovanligt roligt, hittade både Maria, Lisa och Alex att sitta med på tåget. Sen var det direkt hem och städa i korridorsköket, då jag har haft städvecka. Och inte ens vart här i helgen. Men jag har ju så bra korridorskompisar att det ändå ser jättebra ut =)

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pluggis;D

Hahaha jag kan tänka mig att det var precis samma människor som vanligt:p Precis vad jag behövde höra just nu dock, så längtar jag inte hem lika mycket iaf.

2010-11-15 @ 19:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0