Hell's burning

Hej, jag heter Vendela och jag bor på BMC. Nej, egentligen inte. Men det känns lite så just nu. Jag har vart där från halv 8 imorse till typ elva nu på kvällen. Känns inte så kul just nu, men när tentan är över och förhoppnigsvis kändes ganska bra så är det ju fett värt. En vecka. Om en vecka festar jag och klassen gärnet och bara njuter av att vi äntligen lyckats bryta oss ur vårt sjukt destruktiva förhållande med tod. Jag kan inte ens beskriva hur mycket jag längtar. Idag var det pizza-kväll, vi beställde till Bmc och satt och hade det jättemysigt. Masserade varandras axlar/ryggar, och jag vill lova att det behövdes! Nu ska jag sova snart. Och kanske kolla på senaste avsnittet av chuck först? Om datorn vill ladda snabbt ;)

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0