You'll never find it if you're looking for it

Jag sitter här och har lite tråkigt. Är det okej att bara sitta och ha tråkigt mitt i en tentavecka? Tveksamt va? Jaja, jag orkar inte plugga, och jag måste vänta på vissa personer. Eller egentligen bara en. I vilket fall som helst så googlar jag lite bilder på ljusbodarna, och lyckades hitta en länk till min blogg. Hur gick det till? Ingen aning, men jag hittade lite bra bilder iallafall! Vill ni se en 14 år gammal Vendela klädd i 1600-tals kläder är det bara att googla på mina kära vänner ;) Där är jag med en bricka i händerna, på väg ut genom dörren med ett litet lamm vid fötterna. Lilla Klara, vårt nappflaskelamm, söt som få var hon. Gud vad jag längtar till i sommar, det ska bli så sjukt kul! Vi har öppet från 26 juni och sen hela juli ut, så alla ni måste komma och hälsa på mig där! Jag och Lisa kommer typ bo där i en månad, kommer bli awsome! Nu vet jag inte vad jag ska göra, men jag känner att det här inlägget är tillräckligt långt redan. Så jag ska inte skriva nått mer. Kanske letar upp nån schysst låt åt er? Får se ;)

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0