You make me feel

Jag var duktig och gick upp imorse och pluggade i några timmar. Nu har jag ätit lunch och hunnit kolla ett avsnitt av gsossip girl också. Jag håller på och förbereder mig för arbetsintervjun och googlade företaget. Verkar inte alls bra om jag ska vara helt ärlig. Men jag vet inte, jag ska dit iaf, så får vi se vad dom har att säga. Dom kanske har blivit bättre än dom var för några år sen. Om jag har tur, annars ska jag helt enkelt inte jobba där. Då får jag vara hemma i sommar, kanske jobba lite i Ljusbodarna? Lisa pratade om att Pauline gärna ville ha oss där. Och det är alltid kul att vara där, även om lönen inte är den bästa. Usch vad jobbigt det ska vara att försöka planera sin sommar, jag vill helst vara både hemma i Leksand och här i Uppsala. Varför kan jag inte dela mig i två delar? Jaja, jag låter helt enkelt omständigheterna bestämma vart jag hamnar och ser glad ut. Det brukar ju funka.

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: emma

hur gick det? :) saknar dig! <3

2010-05-12 @ 08:17:13
Postat av: Johanna

Kom hem till Leksand över sommaren!!! <3

2010-05-13 @ 18:11:22
URL: http://johannavangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0