You give it away

Hm, jag skulle ju ha åkt till skolan imorse och pluggat med Kajsa. Så blev det inte, jag har haft en hemmaförmiddag istället, vilket nog behövdes! Jag har pluggat en del, men även lagat en massa mat! Så nu har jag typ 6 nygjorda matlådor i kylen/frysen, massa GOD mat. Det känns bra! När man kommer hem från jobbet vid nio på kvällen känner man sig inte helt motiverad till att laga mat, då är det bra att jag har lite valmöjligheter i frysen känner jag. Nu ska jag strax dra till skolan, solen skiner och jag skulle hellre lägga mig på en strand och mysa. Men skolan är ju också kul ;) Sen blir det jobbet några timmar, och sen mer plugg. Om jag orkar, men jag måste egentligen. Så jag hoppas att jag är lika pigg ikväll som jag var igår. Jag älskar det här vädret, det är så underbart! Jag är så fylld av energi!

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0