Whenever you feel like flying away

Godmorgon, godmiddag och godnatt. Det är väl lika bra att jag säger allt samtidigt nu, har int ehaft tid att skriva något tidigare idag... Suttit på Bmc hela dagen, och slagit mittrekord i tid på bmc i streck ;) Har vart där i typ 14 timmar idag, det är ju sjukt! Trots en hemsk huvudvärk och att jag varit jättetrött. Men min kära Lisa och Ellie har sporrat mig till att stanna och fortsätta jobba hela dagen, dom var fortfarande kvar när jag gick hem. Duktiga flickor, för att inte prata om hur sjukt trevliga dom är! Nu sitter jag och dricker varm mjölk, ska strax lägga mig i sängen och sova. Så jag orkar gå upp och plugga lika mycket imorron ;) Imorron är förövrigt min namnsdag, så glöm inte att säga grattis till mig och skänka en tanke till farmor i himlen.

Låten släpptes väl för någon vecka sen, och jag är redan trött på den. Årets sommarplåga? No kidding.

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0