What's this place?

Idag var jag med lillasyster och tävlade i leksand. Det gick jättebra, nolla i LD:n och en typ vägran i LC:n. Jag är så stolt över dem, de har gjort så stora framsteg sen första tävlingen i falun som jag var med vid. Nedan kan ni kolla på filmen från LC:n, och lyssna på mina underbara kommentarer. Det är ju nästan så att jag skämms över mig själv. Menmen, man ser ganska bra iaf.
Sen åkte vi hem och lämnade ponnyn, tillbaka och kollade lite och träffade några av mina vänner. Det var mys. På vägen hem åkte vi förbi Sundet för att jag skulle få hälsa lite på min lilla gullunge SharrisSparris. Hon såg ut att må okej. Som jag har saknat den lilla skitungen, det var härligt att se henne igen. Hoppas allt löser sig för henne, och att det blir bra igen. Hon förstjänar ett bra hem, så mycket som hon har slussats omkring i sitt liv. Mycket känslor som rörts upp i helgen, med hästar och tävlingar hela dagarna, och alla vänner där. Men nu är jag tillbaka i Uppie igen, ska sätta igång med pluggandet och tilbaka till vardagen antar jag. Det är så svårt, jag älskar att vara både i Leksand och i Uppsala. Det finns fördelar med både ställena, kan jag inte bara ta med mig allt bra från båda ställena och samla det på ett ställe? Så kan vi leva lyckliga där i alla våra dagar? Det är väl inte för mycket begärt, eller? Om ni fick göra så, vilka delar av era liv skulle ni ta med er? Jag är nyfiken ;)


Hoppning i Leksand för 2 (?) år sen,               Vår första rosset, dressyr i Ilbäcken
jag och Sharris ♥

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0